skip to main
|
skip to sidebar
jaume
dilluns, 2 de novembre del 2009
Us poso el link al dcocument que vaig preparar per fer la xerrada sobre els anys 65-70 i les diferencies amb el dia d'avui.
http://docs.google.com/Doc?docid=0ARAHzq0cYTTzZGQ1bWYzOTlfOGRiNmhtZmM4&hl=en
Missatges més recents
Inici
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
Seguidors
Arxiu del blog
►
2011
(4)
►
d’octubre
(1)
►
de setembre
(1)
►
d’agost
(1)
►
de febrer
(1)
►
2010
(29)
►
de novembre
(3)
►
d’octubre
(1)
►
de setembre
(2)
►
de juliol
(2)
►
de juny
(2)
►
de març
(6)
►
de febrer
(9)
►
de gener
(4)
▼
2009
(9)
►
de desembre
(8)
▼
de novembre
(1)
Us poso el link al dcocument que vaig preparar per...
Dades personals
jaume suau
Visualitza el meu perfil complet