dilluns, 2 de novembre del 2009

Us poso el link al dcocument que vaig preparar per fer la xerrada sobre els anys 65-70 i les diferencies amb el dia d'avui.




1 comentari:

  1. Enhorabona per aquest nou bloc!!!
    Desitjo molt d'èxit a aquesta iniciativa, espero que entre tots puguem contribuïr a fer un bon ús de la xarxa i convertir-la cada cop més en un punt de trobada d'idees, opinions i inquietuds.
    Ànims i sempre endavant!

    ResponElimina