dimecres, 17 de novembre del 2010

Els sahrauís

Els sahrauís

Estic intrigat per conèixer les raons que inciten al govern espanyol, a alguns partits i a moltes persones a manifestar-se enfurismats per l’ocupació israeliana de territoris que la ONU no els atorga, però callen davant la fraudulenta i violenta ocupació marroquí de la terra dels sahrauís, que tampoc els correspon.
I encara entenc menys que s’esgargamellin amb tota la raó davant de la resposta contundent dels jueus enfront d’atacs terroristes perpetrats fins i tot amb míssils i, en canvi, emmudeixin i combreguin amb la tesi marroquina de que la seva incursió i estada en el campament sahrauí ha estat un acció humanitària i per la pau.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada