dimarts, 26 de gener del 2010

Tan feliços ens fa trepitjar la línia de sortida ...

Tan feliços ens fa trepitjar la línia de sortida ...

De la debilitat
hem de fer virtut,
perquè tan sols
els que ens sentim
petits i insegurs,
podem copsar
la grandesa de la vida,
i només amb aquest coneixement
podem valorar de veritat
el cost dels grans reptes
que ens fan bullir l’esperit.
En el dubte veurem
que l’esforç que requereixen
es petit comparat
amb el goig
d’intentar aconseguir-los.
En la fe aixecarem el vol
cap horitzons somiats,
malgrat que ni paracaigudes
portem en la nostra motxilla.
La meta ens omple d’il•lusió al començar
i de satisfacció al atènyer-la,
però en el fons del cor sabem
que tan feliços ens fa trepitjar
la línia de sortida
com traspassar la d’arribada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada