Escriguem la carta als Reis
Desembre 2009
Tots ho hauríem de fer, per intentar esbrinar el que volem.
Però ara no voldria parlar de la carta tal com l’entenem normalment.
L’altre dia quan tornava a casa en cotxe vaig sentir un comentari per la radio que no sé si és el mateix que diré o si em va suggerir la següent idea sobre la que, en qualsevol cas, penso que val la pena reflexionar.
Escriguem la carta als Reis demanat que voldríem que els altres canviessin de la seva manera d’actuar.
Que si un fos més afectuós, l’altre més col•laboratiu, més elegant, ....
Crec que en arribar al final ens adonaríem de quan poques coses importants hem afegit a la llista, i la gran quantitat d’elles que depenen fortament de les nostres pròpies actituds.
Com diria un pagès només recollirem allò que sembrem, i no pas sempre, ja que depèn de factors externs, extraordinaris per cert, i de la cura que tinguem en arrancar les males herbes, adobar, regar, podar, ....
Podem parlar-ho i ajudar-nos mútuament.
Seguint amb l’exercici de la carta, un cop fet el que he dit podem prosseguir anotant quines coses ens agradaria canviar de nosaltres mateixos.
Si aconseguíssim fer realitat aquestes auto-transformacions, estic convençut que les millores que desitjàvem experimentar en els altres s’haurien acomplert, sense ni haver parlat amb ells.
És el misteri de la transformació del món que en gran part depèn de la nostra pròpia transformació.
dilluns, 28 de desembre del 2009
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
D'acord en què els canvis els hem de fer nosaltres. La "culpa" o "causa" sempre és nostra, no dels altres, però també en positiu. Dels canvis sempre se'n pot treure alguna cosa nova i positiva.
ResponElimina