Quan res surt com vols,
si no molt pitjor del que podies imaginar,
pots fer com alguns romans
en creure que els deus no t’han estat propicis,
o que la mala astrugància et persegueix
per haver nascut estrellat,
o que només ens ho sembla
que estigui tot malament,
o que no volíem el que dèiem voler
si no el que hem obtingut,
o, simplement,
que no hem fet el que calia fer
per aconseguir l’empresa desitjada.
dimarts, 29 de desembre del 2009
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada